divendres, 9 de gener del 2009

Viva Montesa!

El Pere Vila (de cal Siller) m'envia aquesta imatge i em diu que faci el favor de posar-la al bloc que la foto s'ho mereix. I com que hi estic d'acord ho faig amb molt de gust. Els motoristes són, d'esquerra a dreta, el Miquel Bach (de Santa Llúcia), el Pep Cruells, el Miquel Faura, el Vicenç Vilà (de cal Vetes) i el Xavier Montanyà. L'indret no l'identifico. Confio que en un comentari ho faci el Pere o algun dels que surt a la foto. El que més m'agrada de la imatge són els pectorals del Petroni (perfectament autèntics) i el posat i la samarreta del Cruells petit.
La moto de l'esquerra sembla una Montesa Cota 247 però és una Bultaco Sherpa que havia tingut el Santallúcia i la de la dreta és una Bultaco Matador (*) que va tenir el Faura. Calculo que la imatge és de principis dels anys 70.
(*) Recordo la Matador del Faura perquè una vegada a la Roca del vi me la va deixar provar. Tinc una foto d'aquell dia: se'm veu a mi amb la seva Matador i a ell amb la meva Rieju 49cc. Van ser cinc minuts que he recordat tota la vida. Quins records! Abrasu, Petroni.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El lloc és a Sant Jaume de Frontanyà, davant de l'Hostal a on encara ara hi anem a esmorzar. Si les pedres parlessin...L'autor podria ser el Francesc Cruells per això no hi surt. Vestar penjada durant anys al despatx de l'antic taller de Cal Ferrer entrada pel carreró Mateu.

Anònim ha dit...

Mare meva que guapos que esteu, quins records, qui pugues tornar enrera i tenir altre cop 20 anys