divendres, 24 d’abril del 2009

Nens i nenes del carrer Sant Pere, Resclosa i Roca d'Ambràs, 30 anys enrera.

Aquest dia de maig de 1.979 les tres veïnes del carrer Sant Pere que surten a la foto (la mare del Claramunt, la Lurdes Burniol de Cal Codony i la Quitèria) van organitzar una trencada de l'olla i havent acabat vàrem fer aquesta fotografia que és a punt de complir 30 anys. Més o menys puc identificar els nens i nenes que hi surten però més per les cases, que pels noms. Confio amb ajuts per a poder arxivar la foto ben documentada. Clicant la imatge podreu veure-la ampliada.
D'esquerra a dreta, a dalt: la Teresa de Cal Just (casada amb el Ramon Fumanya), l'Ester de Cal Claramunt, la Carme de Cal Just, la Montse Camprubí de Cal Cisteller (casada a Casaramona, Sora), l'Abelard Plans de Cal Pelut, el de darrera seu és el germà del Narcís Posas que va morir ja fa uns quants anys, els germans Font Armengol de Cal Font Tort (el Joan al darrera i l'Andreu al davant), el fill de la Quitèria i pubill de Can Casacuberta de Vic (venedor de Toyotas) i davant seu el cavallista Narcís Posas. El petit que seu a la falda de la Lurdes de Cal Codony és l'Albert de Cal.la Quitèria. A baix: Els dos primers són l'Òscar Moral (que fa de guixaire amb el seu pare) i la seva germana Cristina Moral, el petit que hi ha dempeus és el Jordi Valldaura fill gran del ferrer Ramon Valldaura i la Montserrat Crispí de Cal Gaig, la que està d'esquena és l'Anna Mari estiuejant de Barcelona (s'estaven on ara viuen el Gabi, la Tat Bartrons i el Guille), la Margarida Badia i la Dolors Badia (germanes de Ca l'Oliva), la Raquel de Cal Claramunt (que treballa a la perruqueria Montse), les germanes bessones de Cal.la Quitèria (l'Isabel i la Ma Àngels), la Laia de Cal Claramunt (la infermera) i la Dolors de Cal Just. Ajuts a comentaris. Molt agraït. Us podeu baixar la foto posant-vos al damunt i amb el botó de la dreta del ratolí fer un copiar i enganxar.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Els que tenien relació amb els de Sta.Llúcia só l'Oscar i la Cristina Moral,el primer fa d'enguixador amb el seu pare.

JORDI PEY TOMÀS ha dit...

Molt agraït per la teva comunicació. Podria saber qui ets?
Salutacions cordials.

Anònim ha dit...

Sóc el teu fillol!!!!!

JORDI PEY TOMÀS ha dit...

Tot queda a casa! Sàpigues que en l'original d'aquesta foto -a la punta esquerra, a baix- hi surts tu però l'editor del bloc et va tallar al fer l'enquadrament automàtic. Un dia que tingui temps penjaré aquell plano que estàs penjat d'un pi pel jersei i es trenca la branca! Una abraçada.

El petit de la falda de la Lurdes ha dit...

El gordet sentat a la falda de la Lurdes sóc jo (l'Albert), i si que sóc el petit de cal.la quiteria.
Les meves germanes bessones de la primera fila, estan les dues casades, però cap amb el Vilarmau Riba, que és el marit de la gran, que no surt a la foto.
Quina gracia!!!

Jordi Pey ha dit...

Moltes gràcies per la teva comunicació, Albert. Em podries escriure el nom (i cognoms) del teu germà i germanes? Salutacions cordials.

Unknown ha dit...

Soc el Toribi Cozar de Gironella gendre de cal Oliva les dues noies de cal oliva son d´esquerra a dreta la margarita Badia i la Dolors Badia, els ha agradat molt veure aquesta fotografia,
Salut jordi Pey

JORDI PEY TOMÀS ha dit...

Molt agraït, Toribio, per la teva comunicació. Dóna records a la teva dona, a la seva germana i també al Joan, el teu sogre, bon amic meu i de la meva família. Salutacions cordials.

laiaclara ha dit...

Sóc la Laia Claramunt i també tinc aquesta foto....quins records!!!!!!!
no està complerta...a la banda esquerra hi falta un nen: el teu cosí Jordi Noguera Pey que esta al costat del Òscar.
La que esta al costat de les germanes Badia és la Raquel que treballa a la perruqueria Montse i jo (la infermera) sóc la que vaig després de les bessones de Cala Quiteria. La del meu costat es la Dolors de Cal just, però no la dona del Ramon Fumaña, ja que la dona és la Teresa: 1era començant per dalt.
El noi que està a darrera de l'Abelard es el germà del Narsis Posas, que va morir ja fa uns anys.
La noia que està d'esquena suposo que es l'Anna Mari, que passava l'estiu al carrer Sant Pere, em sembla al costat de casa dels Riba.
Crec que no em deixo ningú....
M'encanta aquesta foto....la tinc al meu àlbum d'infància.

Jordi Pey ha dit...

Moltes gràcies Laia per la teva comunicació tan completa, fins i tot coneixes a la que està d'esquena! El Jordiet de Cal Quico me'l va tallar l'enquadrament automàtic de la plantilla del bloc. Quan tingui un moment corregeixo errors i arxivo la foto. Dóna records a la teva família de part meva.

Jordi Pey ha dit...

Laia: falta el nom de la teva germana (segona de dalt) i el nom de la de Cal Just que està a la seva esquerra. Agraït.

laiaclara ha dit...

Hola de nou,

La meva germana és l'Ester i la del seu costat la Carme de cal just.
Les bessones de la Quiteria son la Isabel i la Mª Angels.
Donaré records de part teva.

Jordi Pey ha dit...

Moltes gràcies, Laia, per les teves comunicacions i que continuïn els teus èxits professionals. Salutacions cordials.