dijous, 12 de març del 2009

Ball del Contrapàs a la plaça vella. Elois 1980.

El Pere Vila Vilalta (Pere V) proveïdor-concessionari d'aquest vídeobloc s'ha comprat un escàner de negatius i el fa anar. M'envia aquesta fotografia dels Elois de 1980 en la que hi surt mig poble, 28 anys enrera.
Cliqueu al damunt de la fotografia i la podreu veure ampliada.
Exercici per a iniciats: a vejam si hi trobeu el mosso d'esquadra de Cal Girvent, el nen Furtet, el mossèn Lluís, el Pep Pastor (matalasser de la Roca d'en Bras), el Sendu carnicer i el Jordiet de Cal Quico.
Clicant a comentaris podreu publicar una opinió signada o anònima de la fotografia.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei! Interessant foto!

Jo, mirat així de passada, només he estat capaç de trobar mossèn Lluís, i crec que s'hi veu també el Xavier Serra i el Salvador Palmero.

28 anys enrere (tampoc fa tants anys) però jo encara no rondava per aquests móns... ;)

SANTI ha dit...

Ei!! jo m'hi he trobat... damunt les espatlles del meu avi "El Sr Gombau"!!!
El mosso de cal Girvent.

Xavier ha dit...

M'ha fet molta gracia veure'm a mi i a tanta gent coneguda 28 anys mes joves.!Com em camviat¡

Anònim ha dit...

Hola, yo i reconec al nen fortet,al mosen lluis,joan palilla,miquel faure,joan ten,xavier de cal campane,pep cruells,nen peres,miquel batriu,peret padase,ton pau,el menut,mestre grau, pubill terrai,antonio caro,llorens correu,pep boatella,salvador palmeru,simon trempat,sebatia garros,la noia gran de cal paradeda,lluis pla,el gran de cal mingo,toni balladó,pere polit,el carreres gran amb el seu para(teulats),l'avi del molí de l'ardiu,el gran rambol,miquel martinez(el millor centrecampista del fc.pradenc de juvenils de tota la seva historia)pep perusa ( un altre bohemi interesant)rafel bufalaga ( amb una barba acollonant). bueno i algu mes que em deixo.Pradencs, visca la mara que us ha parit.Gigi

Anònim ha dit...

collons he confos al avi gombau ( gran filosof )amb el rafel bufalaga,
bueno fot molts anys d'aquesta foto.
apa salut i força.
Gigi