divendres, 16 d’octubre del 2009

La Harley Davidson del Ramon Valldaura

Fa temps que la portava al cap i ja la te al garatge. El Ramon Valldaura, el ferrer del carrer Sant Jordi de Prats, s'ha comprat una Harley Davidson. No és la única del Lluçanès -n'hi ha una a Olost i una altra a Sant Bartomeu- però sí de Prats. Es tracta del model Heritage Softail, el més clàssic de la marca i l'ha comprat a la vídua d'un col.leccionista de Granollers. Te cinc anys però està molt ben conservada. Porta alforges clàssiques de cuir, cubica 1.500 cc, supera els 300 quilos de pes i el número de matrícula és un cap i cua: 8998. M'ha promès que quan tingui la caçadora de pell i el casc se m'hi posarà be per tirar més fotos. Enhorabona Ramon!

Clicant la foto podreu veure-la més ampliada.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jordi, veig que tens mol abandonat el tema videoblog... és una pena. Espero que actualitzis aviat.

Anònim ha dit...

M'has decebut. No val la pena entrar cada dia a veure si hi ha alguna cosa nova, em retiro vaja.

Jordi Pey ha dit...

No em plau decebre expectatives però en aquests moments la feina no em permet dedicar-m'hi. T'asseguro que a mi tampoc m'agrada tenir-lo tan desatès però a vegades les coses no són com un voldria.
Espero poder-lo re-activar ben aviat.

Robert ha dit...

enhorabona!!, no tothom pot tenir una joia d'aquestes caracteristiques.