dilluns, 30 de març del 2015

Ha mort l'herbolari de Prats


Tenia estima al Martí Navarro Sánchez perquè era un tipus genuí, tranquil i pausat. Unes qualitats que jo no tinc i que ell m'encomanava les estones que compartíem en la seva herbodietètica quan hi anava a comprar. També congeniàvem perquè li agradava el meu bloc: me'l comentava al detall i m'animava a dedicar-m'hi més... "Tens el bloc abandonat", em dèia... i rèia amb aquella cara de murri que contrastava amb la corbata i aquella bata blanca que duia per despatxar. Tenia 74 anys i va morir a Vic aquest dissabte a causa d'una malaltia que li havien detectat feia només un parell de setmanes. El meu condol més sentit a la seva esposa, Montserrat Gomis i als seus tres fills, Xavier, Jesús i Jordi. La missa exequial i l'enterrament al cementiri de Prats de Lluçanès van ser ahir diumenge, 29/3/2015, a la tarda.