dimecres, 27 d’abril del 2016

L’Antoni Bruch i la Beni Sáinz de la Roca d’Embràs.

Antoni Bruch Rota i Benigna Sáinz Gutiérrez al carrer
Maria Trulls de Prats de Lluçanès (30/6/2013).
CLICANT LA FOTO LA VEUREU AMPLIADA

Ahir vaig saber que diumenge al matí van enterrar Antoni Bruch Rota, marit de la Beni Sáinz Gutiérrez i pare del Mingo Bruch, company meu de mili (era corneta) a Cartagena. L’Antoni va morir el dissabte de Sant Jordi a l’edat de 87 anys a la residència de Sant Boi de Lluçanès lloc on ell i la seva esposa han viscut els darrers dos anys. Vaig conèixer-los durant la temporada que van viure a la Roca d’Embràs de Prats, carrer veí al de l’Hotelet. Ell era natural d’Oristà (va néixer el 9/7/1929) i era germà del pubill Tarrai. Ella, molt simpàtica i xerrarire, havia fet de minyona a la casa de Cabanes on es van conèixer. Només van tenir una néta, l’Anna de 24 anys (filla del Mingo i la Ma Jesús Granados) que en l’actualitat viu a Barcelona. Vaig sentir la mort de l’Antoni i vaig lamentar no haver-me’n assebentat perquè hauria anat a l’enterrament. Era prudent i bona persona i em va agradar molt conèixer-lo i tractar-lo. Ell i la Beni feien bona parella i s’estimaven. El meu condol per la Beni, el Mingo i l’Anna i el meu record per a ell. La foto eés de l'estiu de fa 3 anys, un diumenge a la tarda quan tornaven cap a casa.  Podeu fer aportacions a aquesta informació afegint-les als comentaris.