dimarts, 1 de desembre del 2015

"El que em suggeria la foto era tan potent que em tenia 'pillat' i sempre que passava per davant m'havia d'aturar i mirar-la..."


Una de les fotos que més em fascinava quan era adolescent és aquesta del Pere Pi pujant pel tronc d'un arbre amb una Montesa Cota 247. La imatge ampliada a tamany considerable la tenien exposada el Quico i el Pep Cruells al seu taller de motos de la Plaça Nova. Jo era de Bultaco (la marca rival que a Prats representaven els germans Giró) i m'agradava més la Sherpa que la Cota però el que em suggeria la foto era tan potent que em tenia 'pillat' i sempre que passava per davant m'havia d'aturar i mirar-la... La trobava preciosa estèticament (encara li trobo), però també transgressora (pujar pel tronc d'un arbre amb moto ho era) i intrigant perquè no hi havia manera de saber si tant atreviment acabava be o malament. Vull dir que et deixava sense saber si el pilot queia o, com que era el campió d' Espanya, se'n sortia com qualsevol bon pilot de trial de l'actualitat. Molts ingredients per a una imatge que sempre m'ha acompanyat i que fa uns dies, (per aquelles casualitats que a vegades passen) vaig poder reproduir perquè el Quico Cruells encara la conserva en una habitació on també guarda els trofeus de la seva època de motorista destacat. M'agrada tant la foto i em porta tants bons records que no descarto encarregar-ne una ampliació i posar-la en un pany de paret de l'Hotelet. Ara només queda que el Pere Pi Parera (PPP) llegeixi el text i contacti per explicar on es va fer la foto, qui la va fer, quan i com va acabar l'enfilada. Podeu fer aportacions a aquest article publicant-les als comentaris.