diumenge, 4 de maig del 2008

Hem fet el cim del Pedraforca!

Era un compte pendent i ahir, 3 de maig de 2008, dia del meu 51 cumpleanys, vaig liquidar-lo.
De bon matí, i en companyia de quatre familiars de la banda del meu pare (ell és fill de Saldes), vàrem fer el cim del Pedraforca.
La sortida va ser a quarts de vuit del matí des de Gósol. Vàrem pujar l'ubaga de La Tossa fins a sota Coll de Cabra des d'on vàrem enfilar el Prat de Pedrell en direcció a l'enforcadura pel camí de la tartera. Des d'allà vàrem encarar el cim esquerra del massís, més conegut pel del "llibre", on dos nois que van arribar darrera nostre ens van tirar la foto. Els meus companys de ruta van ser, d'esquerra a dreta, Ventura Guitart (marit de la meva cosina Emília), Roger Coma, Miquel Coma (pare del Roger i marit de la meva cosina Teresa) i David Guitart (fill del Ventura i l'Emília). Vàrem fer el cim a quarts d'onze del matí, vàrem esmorzar de baixada (entrepans i vi de bota) i a la una del migdia ja tornàvem a ser a cal.la Matilda, la casa de la meva tieta Juanita de Gósol (germana del meu pare) on vàrem dinar. Un dia esplèndit per una experiència única que les meves cames trigaran a oblidar.
Clicant damunt la foto, podreu veure-la ampliada.