El pradenc mecànic del Mundial de motociclisme va començar a estudiar mecànica a l'institut Lacetania de Manresa i més endavant a la Monlau, l'escola privada de mecànica de competició i enginyeria que dirigeix l'ex-pilot Emili Alzamora. En aquesta època i en qualitat d'estudiant també va fer pràctiques en karting i en motos, primer al Campionat de Catalunya 125 GP i després al Campionat d'Espanya de Velocitat en un equip dirigit per Alberto Puig. Al llarg d'aquests anys ha treballat a les ordres de mecànics de primer nivell com Juan Martínez (Dohan, Rossi, Hayden, Gibernau), Santi Hernández (Marc Màrquez), Carlos Pérez (ex-Riins) i Àlex Batlle (Dani Pedrosa). Des de la temporada passada treballa en l'equip Ajo Motorsport, primer a Moto 3 (amb el pilot Danny Kent que corria amb Husqvarna) i enguany a Moto 2.
dimarts, 25 d’agost del 2015
Formació, entusiame i determinació han marcat la trajectòria de Noè Herrera
El pradenc mecànic del Mundial de motociclisme va començar a estudiar mecànica a l'institut Lacetania de Manresa i més endavant a la Monlau, l'escola privada de mecànica de competició i enginyeria que dirigeix l'ex-pilot Emili Alzamora. En aquesta època i en qualitat d'estudiant també va fer pràctiques en karting i en motos, primer al Campionat de Catalunya 125 GP i després al Campionat d'Espanya de Velocitat en un equip dirigit per Alberto Puig. Al llarg d'aquests anys ha treballat a les ordres de mecànics de primer nivell com Juan Martínez (Dohan, Rossi, Hayden, Gibernau), Santi Hernández (Marc Màrquez), Carlos Pérez (ex-Riins) i Àlex Batlle (Dani Pedrosa). Des de la temporada passada treballa en l'equip Ajo Motorsport, primer a Moto 3 (amb el pilot Danny Kent que corria amb Husqvarna) i enguany a Moto 2.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada